HelloFresh hoopt op korte termijn winstgevend te zijn
21 mrt 2018 08:39
bron: FoodPro Network Belgium
bron: FoodPro Network Belgium
BERLIJN - Maaltijdendienst HelloFresh heeft minder verlies geleden. Het van oorsprong Duitse concern verhoogde de omzet het afgelopen jaar met de helft, waarbij met name de inkomsten in de Verenigde Staten sterk groeiden. Dit jaar verwacht HelloFresh voor het eerst winstgevend te worden.
Dit zou in het laatste kwartaal moeten gebeuren. De omzetgroei moet voor het hele jaar uitkomen op 25 tot 30 procent. Om de groei in de VS een boost te geven, nam HelloFresh woensdag nog branchegenoot Green Chef over.
Green Chef richt zich op maaltijdboxen met biologische ingrediënten en kan ook klanten bedienen die bijvoorbeeld veganistisch of glutenvrij wilen eten.
Laatste nieuws
-
18 sep Europarlement blokkeert verruiming gifstoffen bij importvoedsel
-
18 sep Europese Investeringsbank leent 20 miljoen euro aan Deense start-up MATR Foods
-
18 sep 7 Tips voor het opstellen en onderhouden van een kwaliteitshandboek
-
18 sep Foodmerken zien brood in mukbang
-
17 sep One Frozen klaar voor groei na fusie met National Cortina Frozen Foods
-
17 sep Amazon verplicht personeel weer hele week naar kantoor te komen
-
17 sep Hoe maakt technologie een duurzaam verschil in de voedingsmiddelen- en drankensector?
-
17 sep ME-AT the alternative: Duitse traditionele producten veganistisch gemaakt
-
16 sep Ghana heeft last van cacaosmokkel
-
16 sep Prijs van koffiebonen stijgt tot hoogste niveau sinds 2011
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan