Colruyt lanceert sociale app Apporto voor het grote publiek

HALLE - Colruyt heeft de app Apporto gelanceerd. Met de app kunnen klanten die minder mobiel zijn in contact kunnen komen met andere mensen die hun boodschappen willen doen. De app is volledig gratis en heeft vooral een sociale functie.

“Het platform brengt de bestaande 4 miljoen klanten van Colruyt Group samen in een sociaal netwerk waar je digitale boodschappenlijstjes kan delen met elkaar”, aldus Frans Colruyt tegen de Gazet van Antwerpen. Klanten kunnen via de app hun boodschappenlijstje delen met mensen die zich op de app hebben aangemeld als persoonlijke shoppers. Daarbij bepalen beide partijen volledig zelf waar en wanneer ze willen leveren of ontvangen, en hoeveel de vergoeding bedraagt. “De klanten regelen alles. Wij faciliteren de dienst. Het is niet de bedoeling dat onze medewerkers de producten gaan klaarzetten.”

Om mensen zonder smartphone niet uit te sluiten, denkt Colruyt ook aan een hulplijn met een soortgelijke strekking.





Laatste nieuws