Carrefour verschuift transformatieplan naar januari
14 nov 2017 08:09
bron: FoodPro Network Belgium
bron: FoodPro Network Belgium
PARIJS - Supermarktketen Carrefour wilde graag nog voor het einde van het jaar zijn nieuwe transformatieplan presenteren, maar de directie voelt zich gedwongen de deadline te verschuiven naar januari.
De reden om de nieuwe strategie van het bedrijf pas in het nieuwe jaar vrij te geven lijkt eenvoudig: Carrefour is bang voor stakingen. De feestdagen zijn van een dusdanig groot belang dat de Franse retailer heeft besloten om het transformatieplan van het concern pas in het nieuwe jaar bekend te maken.
Door de verschuiving van de deadline is de algemene verwachting dat er in het nieuwe jaar drastische maatregelen genomen worden bij Carrefour.
Laatste nieuws
-
16 sep Ghana heeft last van cacaosmokkel
-
16 sep Prijs van koffiebonen stijgt tot hoogste niveau sinds 2011
-
16 sep Amazon introduceert nieuw private label merk voor boodschappen
-
16 sep Yoghurt divisie General Mills verkocht aan twee Franse zuivelbedrijven
-
16 sep Bereik Supply Chain Excellence met een food-specifiek ERP
-
16 sep SGS Digicomply (video)
-
13 sep Franse voedingsbedrijven zetten in op extra omzet uit plantaardige producten
-
13 sep Verkrijg inzicht in wat er daadwerkelijk in je fabriek gebeurt
-
12 sep Tjarda Klimp nieuwe CEO Vion
-
12 sep Royal A-ware Food Group boekt omzet van € 3,3 miljard
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan