Metro Group investeert in mobiele betaaloplossingen

DUSSELDORF - Metro Group investeert in de Britse startup Yoyo Wallet. De Duitse formule investeert samen met enkele andere bedrijven in totaal 12 miljoen pond (13,66 miljoen euro) in Yoyo Wallet. Yoyo Wallet is een snel groeiend mobiele betaalplatform dat opereert in heel Europa.

Mobile experience

“Yoyo heeft een groeiend aantal klanten overtuigd om zijn data gedreven oplossingen voor betalingen en loyaliteitsprogramma’s te gebruiken, met meest recent nog Caffé Nero, de derde grootste koffieketen in het Verenigd Koninkrijk”, aldus de algemeen directeur bij de online tak van Metro Group, Hansjörg Sage. “Nu digitalisering mainstream wordt in hospitality is de technologie van Yoyo een ideale kandidaat voor momenteel onontgonnen delen van de markt. Als deel van ons engagement, wil Metro die ontplooiing ondersteunen.”

Eigen app samenstellen

Met de diensten van Yoyo kan elke retailer een eigen app samenstellen, inclusief bepaalde services en loyaliteitsprogramma’s. De dienst heeft al meer dan 400.000 geregistreerde bezoekers. Circa 1.700 retailers maken al gebruik van Yoyo.





Laatste nieuws