Mondelez en Lotus Bakeries gaan samenwerken
13 jun 2024 09:55
bron: FoodPro Network
bron: FoodPro Network
Een opmerkelijke overeenkomst tussen twee concurrenten. Mondelez gaat Biscoff speculoosjes van Lotus Bakeries produceren en verkopen in India en speculoos verwerken in producten van Milka en Cadbury.
Tegen 2025 verschijnen de eerste co-branded producten van Milka en Biscoff in Europa en van Cadbury en Biscoff in het Verenigd Koninkrijk.
Beide bedrijven stellen de overeenkomst voor als een win-win: Lotus kan dankzij de samenwerking sneller groeien op de Indiase markt en kan Biscoff in combinatie met de sterke merken van Mondelez ook in andere markten nieuwe stimulansen geven. Voor Mondelez biedt het partnership de gelegenheid om het aanbod uit te breiden met innovatieve producten in het groeiende premiumsegment.
Laatste nieuws
-
06 sep Welke supermarktketens zijn er in Italië?
-
06 sep Danone haalt Nutri-Score van drinkyoghurts
-
06 sep Tuinboon maakt chocola in Europa
-
06 sep Arla Foods investeert 210 miljoen euro in Britse productie van mozzarella
-
06 sep Waarom transparantie van boer tot bord essentieel is voor fabrikanten van voedingsmiddelen en dranken
-
06 sep Gratis e-book over de voordelen van MAP
-
05 sep Hoe ziet de voedingsindustrie eruit in Duitsland?
-
05 sep Groenten- en fruitweegschaal met artificiële intelligentie!
-
05 sep Nestlé kan via enzymatisch proces suikergehalte in reeks producten verlagen
-
05 sep Hoe ERP-oplossingen helpen bij het aanpakken van de grootste uitdagingen in de vleesindustrie
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan