Amazon breidt samenwerking met Grubhub uit
bron: FoodPro Network
Amazon breidt de samenwerking met de Amerikaanse maaltijdbezorger Grubhub uit. Klanten van Grubhub, onderdeel van Just Eat Takeaway, kunnen voortaan ook maaltijden bestellen via de website en app van Amazon Prime.
Amazon had al een belang van 4 procent in Grubhub en kan dit uitbreiden tot 18 procent, afhankelijk van het resultaat van de samenwerking en het aantal bestellingen. Onderdeel van de deal is dat Amazon Prime shoppers ook een gratis Grubhub-lidmaatschap ontvangen.
Grubhub is zeer verheugd over de gemaakte afspraken. "Hierdoor kunnen wij tientallen miljoenen Prime-leden kennis laten maken met Grubhub", aldus topman Howard Migdal.
Just Eat Takeaway nam Grubhub in 2021 over voor 7,3 miljard dollar, maar wil al langer van het bedrijf af. In 2022 moest Just Eat Takeaway nog 3 miljard dollar afschrijven op de waarde van Grubhub.
Bron: ANP
Laatste nieuws
-
06 sep Welke supermarktketens zijn er in Italië?
-
06 sep Danone haalt Nutri-Score van drinkyoghurts
-
06 sep Tuinboon maakt chocola in Europa
-
06 sep Arla Foods investeert 210 miljoen euro in Britse productie van mozzarella
-
06 sep Waarom transparantie van boer tot bord essentieel is voor fabrikanten van voedingsmiddelen en dranken
-
06 sep Gratis e-book over de voordelen van MAP
-
05 sep Hoe ziet de voedingsindustrie eruit in Duitsland?
-
05 sep Groenten- en fruitweegschaal met artificiële intelligentie!
-
05 sep Nestlé kan via enzymatisch proces suikergehalte in reeks producten verlagen
-
05 sep Hoe ERP-oplossingen helpen bij het aanpakken van de grootste uitdagingen in de vleesindustrie
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan