Miko Group verkoopt SAS Koffie aan Nimbus Investments
bron: FoodPro Network
Miko, de op Euronext Brussels genoteerde koffieservicespecialist, kondigt aan dat het dochterbedrijf SAS Koffie in Beerse heeft verkocht aan het Nederlandse investeringsbedrijf Nimbus.
Miko nam SAS over in 2021, met de bedoeling te diversifiëren naar het retail segment. Hierbij koopt de consument koffie in de supermarkt om thuis te consumeren. Van oudsher begeeft Miko zich zuiver in de out-of-home markt. Daarbij levert Miko een uitgebreide koffieservice aan kantoren, bedrijven, horeca en instellingen.
Miko is al meer dan 200 jaar actief in koffieservice. De groep haalde in 2023 een omzet van 289,8 miljoen euro. Miko is een internationale groep met eigen ondernemingen in België, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Duitsland, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Polen, Tsjechië, Slowakije, en Australië.
Laatste nieuws
-
06 sep Welke supermarktketens zijn er in Italië?
-
06 sep Danone haalt Nutri-Score van drinkyoghurts
-
06 sep Tuinboon maakt chocola in Europa
-
06 sep Arla Foods investeert 210 miljoen euro in Britse productie van mozzarella
-
06 sep Waarom transparantie van boer tot bord essentieel is voor fabrikanten van voedingsmiddelen en dranken
-
06 sep Gratis e-book over de voordelen van MAP
-
05 sep Hoe ziet de voedingsindustrie eruit in Duitsland?
-
05 sep Groenten- en fruitweegschaal met artificiële intelligentie!
-
05 sep Nestlé kan via enzymatisch proces suikergehalte in reeks producten verlagen
-
05 sep Hoe ERP-oplossingen helpen bij het aanpakken van de grootste uitdagingen in de vleesindustrie
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan