Walmart lanceert nieuwe private-label lijn

Walmart heeft Bettergoods geïntroduceerd, een lijn van ongeveer 300 huismerkproducten met onder andere diepvriesproducten, zuivel, snacks, dranken, pasta, soepen, koffie, chocolade en meer.

Bettergoods-producten zijn volgens de retailer gericht op drie toepassingen: het creëren van culinaire ervaringen, plantaardig en ‘gemaakt zonder’. Producten die worden verkocht voor het creëren van culinaire ervaringen zijn onder meer speciale zouten en smaakmakers, een lijn soepen in potten en pasta-items die als premium zijn gepositioneerd.

Plantaardige producten zullen een groene merknaam krijgen en omvatten niet-zuivel-ijsdesserts met havermelk en plantaardige kaasalternatieven. De made without tak zal een verscheidenheid aan producten aanbieden die zich richten op verschillende voedingslevensstijlen, zoals glutenvrij, gemaakt zonder kunstmatige smaak-, kleur- en toegevoegde suikers.

“De klanten van vandaag verwachten meer van de huismerken die ze kopen – ze willen betaalbare kwaliteitsproducten om hun algehele eetervaring naar een hoger niveau te tillen”, aldus Scott Morris, senior vice-president van huismerken, voeding en verbruiksartikelen bij Walmart. “De lancering van Bettergoods voorziet op een zinvolle manier in die klantbehoefte. Bettergoods is meer dan alleen een nieuw huismerk. Het is een belofte aan onze klanten dat ze kunnen genieten van unieke culinaire smaken tegen de ongelooflijke waarde die Walmart levert.”

Producten in de Bettergoods-lijn zullen volgens Walmart variëren van minder dan $ 2 tot $ 15, waarbij de meeste producten verkrijgbaar zijn voor minder dan $ 5.

Meer over


Laatste nieuws