Carrefour België adverteert met assortiment van minder dan 1 euro
bron: FoodPro Network Belgium
BRUSSEL - Carrefour België komt met een tweede koopkrachtactie. De supermarktketen brengt duizend producten onder de aandacht die het voor minder dan 1 euro verkoopt.
Carrefour gaat verder met zijn campagne Koopkrachtactie. Het gaat om huismerkproducten en producten van A-merken. Carrefour hamert er bovendien op dat de producten permanent in de winkels verkrijgbaar zijn.
Hoewel het er op lijkt dat Carrefour de prijzen wijzigt voor de actie, is dat niet het geval. Carrefour brengt haar goedkoopste producten gewoon extra onder de aandacht. Bij de eerste actie vorige week werd ook al het laagsteprijsmerk Simpl in de spotlights gezet.
Op de Franse thuismarkt kondigde Carrefour vorige week aan de prijzen van honderd basisproducten te bevriezen. Carrefour België leek toen met een soortgelijke actie te komen, maar zo ver lijkt de keten nu toch (nog) niet te gaan. Op 6 september volgt wel een derde actie.
Laatste nieuws
-
20 sep JDE Peet's vreest problemen door ontbossingswet EU
-
20 sep Veel variatie in hoe vleesvervangers scoren qua gezondheid
-
20 sep Confiturenproducent maakt ambachtelijk koken mogelijk met Aptean Food & Beverage ERP
-
19 sep Rabobank: Chocoladeprijzen gaan verder omhoog
-
19 sep Fonterra investeert in extra opslagcapaciteit voor kaas
-
19 sep Plantaardige vervanger van vloeibaar ei is klaar voor opschaling
-
19 sep Food & Beverage ERP-oplossingen vergelijken en je bedrijf voorbereiden op een implementatie
-
18 sep Europarlement blokkeert verruiming gifstoffen bij importvoedsel
-
18 sep Europese Investeringsbank leent 20 miljoen euro aan Deense start-up MATR Foods
-
18 sep 7 Tips voor het opstellen en onderhouden van een kwaliteitshandboek
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan