HelloFresh wil uitbreiden naar Japan
bron: FoodPro Network Belgium
TOKYO - HelloFresh wil nu ook aan de slag in Japan. De maaltijdboxenleverancier is op zoek naar een Managing Director voor Japan. Daarnaast hoopt HelloFresh in de Benelux ook broodjes en wijn te gaan verkopen.
Binnen 5 tot 7 jaar wil HelloFresh groeien van 3,6 miljard naar 10 miljard euro omzet. Om dit doel te bereiken bereidt het van oorsprong Duitse bedrijf nu ook een verdere internationale expansie voor. De marktleider in maaltijdboxen mikt daarbij vooral op de Aziatische markt.
HelloFresh zoekt een verantwoordelijke voor de lancering in Japan, op “zeer korte termijn”, zo valt te lezen in de vacature. Kandidaten moeten vloeiend Engels en Japans spreken, maar krijgen in ruil een “erg aantrekkelijk” salaris met mogelijkheid om ook aandelen te verwerven.
Laatste nieuws
-
20 sep Veel variatie in hoe vleesvervangers scoren qua gezondheid
-
20 sep Confiturenproducent maakt ambachtelijk koken mogelijk met Aptean Food & Beverage ERP
-
19 sep Rabobank: Chocoladeprijzen gaan verder omhoog
-
19 sep Fonterra investeert in extra opslagcapaciteit voor kaas
-
19 sep Plantaardige vervanger van vloeibaar ei is klaar voor opschaling
-
19 sep Food & Beverage ERP-oplossingen vergelijken en je bedrijf voorbereiden op een implementatie
-
18 sep Europarlement blokkeert verruiming gifstoffen bij importvoedsel
-
18 sep Europese Investeringsbank leent 20 miljoen euro aan Deense start-up MATR Foods
-
18 sep 7 Tips voor het opstellen en onderhouden van een kwaliteitshandboek
-
18 sep Foodmerken zien brood in mukbang
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan