Carrefour verhoogt zijn e-commerce capaciteit
bron: FoodPro Network Belgium
BRUSSEL - Met een nieuwe technologische partner wil Carrefour zijn e-commerceactiviteiten operationeel naar een hoger niveau tillen en de klantervaring verbeteren. Hierbij is de primeur voor België, waarna andere landen zullen volgen.
Carrefour heeft hiervoor een exclusief partnership afgesloten met de Canadese softwarespecialist Food-X Technologies. Dit bedrijf heeft technologie ontwikkeld voor het beheren van e-commerce in de voedingssector. Carrefour wil op deze manier zijn productiviteit en de rentabiliteit verhogen binnen het online segment, die een sterke groei kent.
Carrefour België zal als eerste land het systeem implementeren. Met de oplossing van Food-X zullen de winkels van Carrefour een beroep kunnen doen op een gecentraliseerde voorbereiding van de online winkelbestellingen vanuit een nieuw distributiecentrum. Het nieuwe magazijn zal winkels bevoorraden die click & collect aanbieden, maar ook zorgen voor levering aan huis.
Laatste nieuws
-
20 sep Veel variatie in hoe vleesvervangers scoren qua gezondheid
-
20 sep Confiturenproducent maakt ambachtelijk koken mogelijk met Aptean Food & Beverage ERP
-
19 sep Rabobank: Chocoladeprijzen gaan verder omhoog
-
19 sep Fonterra investeert in extra opslagcapaciteit voor kaas
-
19 sep Plantaardige vervanger van vloeibaar ei is klaar voor opschaling
-
19 sep Food & Beverage ERP-oplossingen vergelijken en je bedrijf voorbereiden op een implementatie
-
18 sep Europarlement blokkeert verruiming gifstoffen bij importvoedsel
-
18 sep Europese Investeringsbank leent 20 miljoen euro aan Deense start-up MATR Foods
-
18 sep 7 Tips voor het opstellen en onderhouden van een kwaliteitshandboek
-
18 sep Foodmerken zien brood in mukbang
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan