Amazon laat voedingslabels opdraaien voor mogelijke verliezen
09 jul 2019 08:29
bron: FoodPro Network Belgium
bron: FoodPro Network Belgium
SEATTLE - Retailgigant Amazon gaat mogelijke verliezen, die het gevolg zijn van promoties tijdens zijn verkoopactie Prime Day, doorberekenen aan sommige leveranciers.
Amazon zou 'extra financiering' van bepaalde producenten vragen als de verkoop van deze producten resulteert in een verlies voor Amazon, aldus CNBC.
Prime Day start op 15 juli. De maatregelen laten Amazon's toegenomen focus op winstgevendheid zien. Eerder dit jaar weerde Amazon al advertenties voor onrendabele producten.
Het is niet bekend waarom Amazon juist de verliezen van voedingsproducten wil laten compenseren.
Bron: CNBC
Laatste nieuws
-
19 sep Rabobank: Chocoladeprijzen gaan verder omhoog
-
19 sep Fonterra investeert in extra opslagcapaciteit voor kaas
-
19 sep Plantaardige vervanger van vloeibaar ei is klaar voor opschaling
-
19 sep Food & Beverage ERP-oplossingen vergelijken en je bedrijf voorbereiden op een implementatie
-
18 sep Europarlement blokkeert verruiming gifstoffen bij importvoedsel
-
18 sep Europese Investeringsbank leent 20 miljoen euro aan Deense start-up MATR Foods
-
18 sep 7 Tips voor het opstellen en onderhouden van een kwaliteitshandboek
-
18 sep Foodmerken zien brood in mukbang
-
17 sep One Frozen klaar voor groei na fusie met National Cortina Frozen Foods
-
17 sep Amazon verplicht personeel weer hele week naar kantoor te komen
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan