Albert Heijn start 'scherpste acties ooit' in België
05 feb 2019 08:29
bron: FoodPro Network Belgium
bron: FoodPro Network Belgium
ZAANDAM - Albert Heijn start in België een groot prijsoffensief. Na de melkstunt van vorige week komt Albert Heijn deze week met de actie '1+2 gratis'.
“De scherpste acties ooit in Vlaanderen”, aldus de cover van de nieuwe Bonusfolder van Albert Heijn. De 1+2 gratis actie geldt onder andere voor broodjes, wijnen, paprika's, koeken, McCain diepvriesfriet en Nivea douchecrème.
Met deze acties gaat Albert Heijn verder dan ooit. In België stond 'AH' al bekend om zijn 1+1 promoties. De meeste concurrenten zijn Albert Heijn inmiddels gevolgd, waardoor er een ware prijzenoorlog heerst op de Belgische markt.
Laatste nieuws
-
19 sep Rabobank: Chocoladeprijzen gaan verder omhoog
-
19 sep Fonterra investeert in extra opslagcapaciteit voor kaas
-
19 sep Plantaardige vervanger van vloeibaar ei is klaar voor opschaling
-
19 sep Food & Beverage ERP-oplossingen vergelijken en je bedrijf voorbereiden op een implementatie
-
18 sep Europarlement blokkeert verruiming gifstoffen bij importvoedsel
-
18 sep Europese Investeringsbank leent 20 miljoen euro aan Deense start-up MATR Foods
-
18 sep 7 Tips voor het opstellen en onderhouden van een kwaliteitshandboek
-
18 sep Foodmerken zien brood in mukbang
-
17 sep One Frozen klaar voor groei na fusie met National Cortina Frozen Foods
-
17 sep Amazon verplicht personeel weer hele week naar kantoor te komen
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan