Haystack verwelkomt GfK top en breidt uit naar nieuwe markten

LEUVEN - Kris Vloeberghs is op 5 november aangesteld als Managing Director van Haystack International. Hij zet deze stap vergezeld van een 5-tal senior profielen uit het voormalige team van GfK Leuven.

Samen met oprichter Ludovic Depoortere en de circa 70 medewerkers versterkt Haystack haar positie zo als grootste onafhankelijke research-bureau van het land met kantoren in Leuven, Amsterdam en recent ook New York.  Haystack investeert verder in haar unieke kennis van de FMCG markt en zal vanuit het unieke framework “Symphony Of Senses ©” haar aanbod verbreden naar Experience Management en Brand Strategy en ook inzetten op diverse sectoren zoals Automotive, Telecom, Services, Banking, Durables, Leisure & Government.

“Door het samenvoegen van onze talenten en expertise ontstaat een heel sterke synergie waardoor we onze leidende positie in de FMCG markt zullen uitbreiden naar andere sectoren, verder bouwend op het unieke Symphony Of Senses © model welke de basis vormt voor het strategisch advies dat we geven aan ’s werelds grootste merken om hun brand & customer experience te verbeteren”, aldus Depoortere.

Haystack zal met haar team haar digitale strategie verder uitrollen en inzetten op een nog beter customer centric advies. Binnen dit kader werd afscheid genomen van Geert Van Boxem, die de organisatie het afgelopen jaar heeft klaargestoomd voor deze transitie.

Haystack zal op deze manier haar ambitieuze groeidoelstelling verder doorzetten.





Laatste nieuws