Een revolutionaire toonbankweegschaal

WILRIJK - Stel je voor: geen presets meer, geen plu’s meer, niet meer inloggen … Met de SM6000 introduceert DIGI een weegschaal die het weegschaallandschap op z’n grondvesten doet daveren. 

Producten kunnen doorgegeven worden aan de weegschaal door een tik op een speciaal prijslabel dat gekoppeld wordt. Zo verkleint DIGI de foutenmarge en hoef je verkopers minder lang op te leiden. 

Deze revolutionaire weegschaal is enkel verkrijgbaar in linerless uitvoering. Wat is linerless? Etiketteren wordt voor de klant steeds belangrijker. Hij wil niet enkel een zo transparant en duidelijk mogelijk etiket, het moet ook nog verzorgd zijn. Het is dus spijtig dat zo goed als elk etiket en kassabon een scheurrandje heeft waardoor dikwijls nog belangrijke informatie wegvalt.

Om dat op te lossen heeft DIGI ‘autocut’ ontwikkeld. Een systeem waarbij het etiket automatisch op de juiste lengte wordt geprint en afgesneden. Veel verzorgder dan de andere systemen. Ook voor zelfbedieningsweegschalen is dit interessant. Geen problemen meer met een lijn die net op de snijrand valt. 

Met de RM6000 hoeft de verkoper zich ook niet meer in te loggen! Een speciale naambadge herkent steeds de verkoper. Zo heb je als uitbater meer controle en is je rapportage ook accurater.

Bekijk de revolutionaire toonbankweegschaal hier.

Over DIGI…

DIGI Benelux is een onderdeel van de Japanse ‘Teraoka Seiko’ groep. Deze groep heeft een jaarlijkse omzet van meer dan 700 miljoen euro en stelt wereldwijd meer dan 3500 mensen te werk. Teraoka Seiko verspreidt zijn producten op de internationale markt onder de merknaam ‘DIGI.’ 

De firma Carrin (°1950) begon in 1973 met het verspreiden van DIGI toestellen op de Belgische markt. In 1998 wordt Carrin DIGI Systems. DIGI zal uitgroeien tot één van de grootste spelers op de internationale printer-weegschaal markt. DIGI Benelux is een zeer belangrijke poot binnen de groep. Ze zijn voortrekkers in product- en softwareontwikkeling, wat voordelig is voor de klanten in de Benelux. De klanten genieten dus van het R&D-model van een multinational maar met een productie die op Belgische en Nederlandse leest geschoeid is.





Laatste nieuws