Gepersonaliseerde maaltijdbox op basis van het DNA-profiel
06 dec 2018 06:05
bron: FoodPro Network Belgium
bron: FoodPro Network Belgium
AMSTERDAM - Bilder & De Clercq is in samenwerking met Omnigen en DNAisyou met het concept DNA Foodbox gestart. Het gaat om een gepersonaliseerde maaltijdbox die het mogelijk maakt om gericht af te vallen gedurende een periode van 12 weken. De maaltijdbox is volledig gepersonaliseerd op basis van het DNA-profiel van de consument.
De DNA-foodbox kan worden aangevraagd via DNAfoodbox.com. Consumenten ontvangen eerst een DNA-kit waarmee ze wat wangslijm kunnen afnemen en terugsturen. De wetenschappers van Omnigen analyseren het DNA en bekijken vervolgens welke voeding hierbij past. De voedingexperts van Bilder & de Clercq gaan vervolgens aan de slag met recepten die passen bij het gevonden profiel.
De consument ontvangt vervolgens 12 weken lang een persoonlijke maaltijdbox. Hierin zitten 5 avondmaaltijden en 7 shakes voor het ontbijt en de lunch die volledig zijn afgestemd op het DNA van de consument.
Bron: Maaltijdbox.com
Laatste nieuws
-
19 sep Rabobank: Chocoladeprijzen gaan verder omhoog
-
19 sep Fonterra investeert in extra opslagcapaciteit voor kaas
-
19 sep Plantaardige vervanger van vloeibaar ei is klaar voor opschaling
-
19 sep Food & Beverage ERP-oplossingen vergelijken en je bedrijf voorbereiden op een implementatie
-
18 sep Europarlement blokkeert verruiming gifstoffen bij importvoedsel
-
18 sep Europese Investeringsbank leent 20 miljoen euro aan Deense start-up MATR Foods
-
18 sep 7 Tips voor het opstellen en onderhouden van een kwaliteitshandboek
-
18 sep Foodmerken zien brood in mukbang
-
17 sep One Frozen klaar voor groei na fusie met National Cortina Frozen Foods
-
17 sep Amazon verplicht personeel weer hele week naar kantoor te komen
Praat mee
Heeft u al een account? Dan kunt u
Inloggen
Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan